بازار هدف من! – چالش های اولیه راه اندازی کسب و کار

انتخاب بازارهدف

بازار هدف یا همون مشتریا 🙂

این موضوع بنظرم خیلی خیلی خیلی مهمه! دقیقا میدونید به کی میفروشید و وقتی بدونید به کی قراره بفروشید، میدونید چجوری بفروشید و مهم تر اینکه میفهمید اصلا چیو بفروشید!

چالش من، اینکه با توجه به رقبایی که در زمینه بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی وجود داره، تقریبا میشه گفت که خیلی از مخاطب ها و بازارهای هدف رو گرفتن و یا بهتره بگم تصاحب کردن! نوش جونشون!

من دارم به بازارهدفی فکر میکنم که در عین حال که وضع مالی خوبی داره، تاثیرگذاری بالایی هم داره!

احتمال میدم با توجه به خدمات و استراتژی که برای خدمات و برنامه وفاداری مشتریان هام تعریف کردم، از هر 10 نفر، 4 نفر بازاریابی WOM(دهان به دهان) انجام بدن(با دید مثبت نسبت به خدماتی که براشون ارائه شده)

ایشالله بعد از اینکه این تارگت از بازار رو زدم! و تونستم بهش دست پیدا کنم و خدمات ارائه کنم، بازار هدف ام رو بزرگتر میکنم و سراغ یه بخش بزرگتر میرم.

این چند وقت خیلی خوب میتونم حس کنم راه اندازی و اداره کردن یک کسب و کار با یه دوست میتونه خیلی بهت کمک کنه زمانی که بخوای تنهایی یه کاری رو شروع کنی! شرطش اینکه با دوستت رو راست باشی و هیچ چیزی در کارت برای پنهان کاری نداشته باشی! در کمال صداقت!

راستی ممنون میشم اگه تجربه ای در زمینه پیدا کردن بازارهدف داشتین، باهم در ارتباط بذاریم از طریق کامنت گذاشتن 🙂 مسلما وبلاگم با توجه به بازدید کمی که داره و اینکه بازدیدکننده ها از دوستام هستن، مسلما با صداقت از تمام چیزهایی که یادمیگیرم مینویسم.

راستی! یه نکته که تو یکی از فروشگاه های شهر دیدم، این بود که فروشگاه درویشی، کاکتوس هم میفروشه!!!!!

یعنی یه فروشگاه مواد غذایی بیاد کاکتوس هم بفروشه!

نمیدونم! احتمالا براشون سود داره که میفروشن و مشتری اش رو دارن و… ؟!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *