انتخاب بازارهدف

بازار هدف من! – چالش های اولیه راه اندازی کسب و کار

بازار هدف یا همون مشتریا 🙂

این موضوع بنظرم خیلی خیلی خیلی مهمه! دقیقا میدونید به کی میفروشید و وقتی بدونید به کی قراره بفروشید، میدونید چجوری بفروشید و مهم تر اینکه میفهمید اصلا چیو بفروشید!

چالش من، اینکه با توجه به رقبایی که در زمینه بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی وجود داره، تقریبا میشه گفت که خیلی از مخاطب ها و بازارهای هدف رو گرفتن و یا بهتره بگم تصاحب کردن! نوش جونشون!

من دارم به بازارهدفی فکر میکنم که در عین حال که وضع مالی خوبی داره، تاثیرگذاری بالایی هم داره!

احتمال میدم با توجه به خدمات و استراتژی که برای خدمات و برنامه وفاداری مشتریان هام تعریف کردم، از هر 10 نفر، 4 نفر بازاریابی WOM(دهان به دهان) انجام بدن(با دید مثبت نسبت به خدماتی که براشون ارائه شده)

ایشالله بعد از اینکه این تارگت از بازار رو زدم! و تونستم بهش دست پیدا کنم و خدمات ارائه کنم، بازار هدف ام رو بزرگتر میکنم و سراغ یه بخش بزرگتر میرم.

این چند وقت خیلی خوب میتونم حس کنم راه اندازی و اداره کردن یک کسب و کار با یه دوست میتونه خیلی بهت کمک کنه زمانی که بخوای تنهایی یه کاری رو شروع کنی! شرطش اینکه با دوستت رو راست باشی و هیچ چیزی در کارت برای پنهان کاری نداشته باشی! در کمال صداقت!

راستی ممنون میشم اگه تجربه ای در زمینه پیدا کردن بازارهدف داشتین، باهم در ارتباط بذاریم از طریق کامنت گذاشتن 🙂 مسلما وبلاگم با توجه به بازدید کمی که داره و اینکه بازدیدکننده ها از دوستام هستن، مسلما با صداقت از تمام چیزهایی که یادمیگیرم مینویسم.

راستی! یه نکته که تو یکی از فروشگاه های شهر دیدم، این بود که فروشگاه درویشی، کاکتوس هم میفروشه!!!!!

یعنی یه فروشگاه مواد غذایی بیاد کاکتوس هم بفروشه!

نمیدونم! احتمالا براشون سود داره که میفروشن و مشتری اش رو دارن و… ؟!

 

سال ۷۵، رفسنجان بدنیا اومدم. هر روز دنبال رشد کردنم. دوست دارم نکات جدید یادبگیرم، خودم رو بهبود بدم و تلاش میکنم هر روز خودم رو بهتر بشناسم و درک کنم. توی زندگی چیزهایی کمی هست که واسم مهم باشه اما صداقت، رضایت و شادی درونی، رشد کردن و موثر بودن از مهم ترین ارزشهای زندگیم هست. من به نظم و قانونی که دنیا داره، به شعوری که کیهان داره و به خدای بزرگ باور و ایمان دارم. معتقدم که هر اتفاقی، دلیل و حکمتی داره و هر معلولی، علتی داره.
نوشته ایجاد شد 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا